Pengikut

Rabu, 26 Ogos 2009

Netbook Pertama dari Nokia - Preview Nokia Booklet 3G

Nokia Booklet 3G

Spec:
  • prosesor Intel Atom
  • ukuran yang mini
  • layar 10 inch, Port HDMI
  • Wifi, Bluetooth
  • GPS Receiver
  • Aplikasi Nokia OVI Map
  • Built in 3G/HSDPA Modem plus webcam.
  • Hot Swappable Kartu SIM
  • Boleh menukar SIM tanpa perlu mematikan Nokia Booklet 3G
  • Dengan berat hanya 1,25 Kg dan tebal cuma 20mm,
  • Nokia Booklet 3G diklaim mampu bertahan selama 12 jam untuk sekali charge.
Mari kita lihat

8 ulasan:

Ariyon berkata...

cepat tul ko post??..yon bru jer ingat2 nak buat post pasal nie..hihihi

Ch3NtA_LiF3 berkata...

fuiyoooooooo ...smart2.. besh2... tapi member ckp notebook ALIENWARE lagi besh..ye ke?

Unknown berkata...

Tahniah Nokia,Tahniah tuan blog.Apa-apa pun aku dah nak tidur ni.Salam Ramadhan semua,selamat bersahur,selamat hari raya.

Unknown berkata...

Tahniah Nokia,Tahniah tuan blog.Apa-apa pun aku dah nak tidur ni.Salam Ramadhan semua,selamat bersahur,selamat hari raya.

Natasha berkata...

alamak... jgn ler dibandingkan nokia dgn alienware! alienware tu tahap dewa2... dream laptop utk every gamer! termasuk aku! kah kah kah!

nokia buat laptop? kah kah kah... terasa lawak plak! henpon pun dia fail! N series suka hang! mau buat laptop... tempah bala!

Faz Fazrin berkata...

N series aku n73 dan n85 tak pernah hang, setelah di update firmware terbaru.

Faz Fazrin berkata...

apa kena plak tahniah tuan blog ni,wakakaka

Natasha berkata...

tahniah tuan blog? dia nak bagi kat ang laptop nokia sebijik kot. kah kah kah. jgn la lupa kuli blog ni. mai bagi aku sebijik laptop tu. kah kah kah.

aku pakai N95, tak la hang sgt. tp sometimes bila cut call, it takes like 4-5 second utk dia close conversation bubble tu. hehe. aku dok ushar N97. tp rasanya baik aku beli blackberry storm kot.

apa pendapat?

anyways, susah sgt kita nak chat la ni. ang dgn aku sama2 bz. kah kah kah.

Bicikut - IT'S NEVER TOO LATE TO CHANGE YOUR LIFE