Pengikut

Isnin, 20 Julai 2009

YM 10 dah keluar


setelah sy mencuba......
  1. lebih menarik
  2. lebih stabil
  3. ada video call(menarik) - video tak sangkut2
  4. sapot voice confrence
  5. cantik
  6. ada update status macam facebook, bila ada org update status, akan keluar di tepi.
  7. masih boleh gunakan winamp status
  8. try la sendiri..............................wakakkakakakaa
kekurang:
1. doesnt work with YTK
2. only can call to the same version
3. YM 10 ke YM8/9 ...tak masuk...ringing pn tkde...

hope semua dapat tukar ke version 10 supaya tiada masalah.

utk vista sahaja download

utk Xp & vista download

uninstall ym lama, install ym baru ni

selamat mencuba , komen la sikit...

sumber http://killvearn.com/blog

18 ulasan:

Faz Fazrin berkata...

adei, ramai yg malas download sendiri, nak bagi peha nak betis?

sori sapa yg ym2 tu, permintaan tak akan dilayan.

korang malas! aku pun malas!

Unknown berkata...

Dah memang tabiat manusia,semua nak subsidi,kalau boleh bini pun nak subsidi.haha...

Faz Fazrin berkata...

aku dah bagi link, lagi mau suruh aku send kat ym..macam susah sgt je nak klik kat link tu..hahahahhaa...dah tua2 makan pun nak kena suap ke

Unknown berkata...

waa..intersting ;)

Faz Fazrin berkata...

apa lagi, meh sini ym ekau,hahahaha

Ch3NtA_LiF3 berkata...

alaa faz...ko gigit je tangan org malas dwnload tu

Faz Fazrin berkata...

jap, nak pi gigit ni, pinjam gigi drakula jap

Ch3NtA_LiF3 berkata...

so far...YM 10 tak work with YTK ar.

Faz Fazrin berkata...

YTk masih belum ada versi terbaru?

Faz Fazrin berkata...

pemalas!!! bercinta je pandai! hak tuih!

Ch3NtA_LiF3 berkata...

ada pown..kena buy... ohya latest info

YM 10 takleh voice call kat YM version yg lain... tak connect langsung...tak ringing

hanya boleh call ke YM 10 saja..
(the same version)

Natasha berkata...

WARNING: Encik Faz, sila jgn guna trademark saya... sudah di register di jabatan copyright di YM... saya akan menyaman anda sekiranya perkataan tersebut diguna pakai... kah kah kah....

aku nak try ym10... tp terasa kemalasan tahap dewa... so... jgn kata nak mintak ang send... ni nak suruh ang install skali buleh ka? pakai teamviewer... kah kah kah~

Faz Fazrin berkata...

mari kita ke ym 9 semula,wakakkakaa

Natasha berkata...

punya dok promote ym10... tiba2 suruh pakai ym9 balik... kah kah kah... bengong

manje_lara5462 berkata...

fazrin2211 said...
aku dah bagi link, lagi mau suruh aku send kat ym..macam susah sgt je nak klik kat link tu..hahahahhaa...dah tua2 makan pun nak kena suap ke

wei antu terasa aku..
aku kalau tua makin menjadik-2.. mmg mintak kena suap!!
alah ko cam tak biase!

Faz Fazrin berkata...

ym 10 betum stabil, sila jgn pakai

Putera Shah berkata...

dah install ym 10,best memang best tapi tak reti pakai!hihihi...

Faz Fazrin berkata...

ym 10 sekarang dah stabil, tiada apa2 lagi masalah, memang best guna video call, macam call 3g seh

Bicikut - IT'S NEVER TOO LATE TO CHANGE YOUR LIFE